Förflytta dig till innehållet

Supercells Linda Åström: Varje marknad kräver sin egen PR-strategi

Hans-Peter Siefen (tv) är en av grundarna bakom Nordic Business Forum och Linda Åström är kommunikationschef för Supercell. De deltog i en paneldebatt vid företagarmässan i Åbo på lördagen. Foto: Anja Kuusisto När Linda Åström fick jobb som PR-koordinator vid Supercell-teamet…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *