Sundqvist fortsätter som välfärdskoordinator Paula Sundqvist. ÅU-foto Kim Lund Publicerad: 7.8.2019, 13:55 Pargas stads före detta social- och hälsovårdsdirektör Paula Sundqvist fortsätter jobba som välfärds Kim Lund Ge respons åt redaktören Publicerad: 7.8.2019, 13:55 Dela artikeln KOMMENTARER
Spannmålen tappar mark i Åboland – ”Man förlorar nog rätten att klaga om man sår spannmål i år”25.6.2026, 5:15