Förflytta dig till innehållet

STT: Mellandagsreans betydelse har minskat – men ändå ett bra sätt att locka in kunder

STT skriver att mellandagsreans betydelse minskat med åren. Linnea de la Chapelle/SPT Mellandagsrean har fått ge vika för andra höstkampanjer, såsom Black Friday, skriver nyhetsbyrån STT. Det är ändå många butiker som fortfarande är positivt inställda till mellandagsrean. Trots allt börjar…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *