Förflytta dig till innehållet

Storsatsning på nya webbsidor ska locka studenter till ÅA

Mats Lundberg, chef för digital utveckling, och Ulrika Ström, marknadsföringskoordinator, förevisar nya webben. Foto: Fredrik Häggman. Åbo Akademis webbsidor har på det stora hela sett likadana ut i 10 års tid, men passligt till 100-årsjubiléet har ett omfattande förnyelseprojekt gjorts. De…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Mera nyheter