Förflytta dig till innehållet

"Skydda stadens rykte" och "flytta fokus från torgparkeringen" – ÅU har läst strategin som Åbo stad ville hemlighålla

Torgparkeringen delar åsikterna, konstaterar kommunikationsbyrån Ground i det nu offentliggjorda dokumentet. ÅU-foto Högsta förvaltningsdomstolen beslöt på tisdagen att den media- och kommunikationsstrategi som Åbo stad beställt från kommunikationsbyrån Ground 2015 är offentlig. Tidningen Turun Sanomat var först med nyheten om domstolens…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *