Förflytta dig till innehållet

Pandemin gav Åboföretaget Finnish Design Shop ett lyft – designföremål går åt när folk sitter hemma

Teemu Kiiski grundade företaget Finnish Design Shop år 2004. Han säger att coronapandemin ökat företagets försäljning av nordisk design. – Under lågkonjunkturer och svåra tider är hemmet ofta den plats där man söker trygghet och där man vill pigga upp sig själv. Hemmets betydelse växer i kristider. Foto: Mikael Piippo/SPT

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

En kommentar: “Pandemin gav Åboföretaget Finnish Design Shop ett lyft – designföremål går åt när folk sitter hemma

  1. Bo-Erik Palmgrén skrev

    Vad bra att företaget verkligen har stor framgång med din verksamhet, men är det acceptabelt att därtill få och ta emot stöd på dryga 97000 pga korona epidemins eventuella verkningar?

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *