Förflytta dig till innehållet

Näthandeln ökade med 25 procent jämfört med fjolårets svarta shoppingvecka

Foto: Pixabay
Finländarna använde 25 procent mera pengar på näthandel under årets Black Week, det vill säga reaveckan som kretsar kring Black Friday, jämfört med fjolåret. Framför allt shoppade finländarna på fredagen klockan 21–22. Uppgifterna framgår av betaltjänstföretaget Klarnas statistik. -- En stor del av handeln verkar…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *