Förflytta dig till innehållet

Näsdagskampanjen är en succé i år – har fått in drygt 3,3 miljoner euro

Riikka Vaahtera
Show på scen
Evenemanget på fredagen direktsändes av Yle. Foto: Riikka Vaahtera
Välgörenhetskampanjen näsdagen kulminerade i det direktsända evenemanget näsdagsshowen i fredags. Hittills har drygt 3,33 miljoner euro samlats in under årets kampanj. Kampanjen fortsätter till slutet av året. Den insamlade summan är i nuläget cirka 1,25 miljoner euro större än motsvarande summa i fjol, uppger Stiftelsen…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *