Förflytta dig till innehållet

Marthaförbundet polerar sitt varumärke – ”Många tänker felaktigt att en martha är en kaffedrickande äldre dam”

Sofie Fogde/SPT
Kvinna med hundvalp i famnen.
Annika Jansson har varit verksamhetsledare för Marthaförbundet i tre år. Under coronaåret lät hon sig inspireras av idén att fånga så kallad skräpfisk och tillreda den. – Det är mitt sätt att bidra till ett renare Östersjön, säger hon.
Surdegsbakning, klimatsmarthet och personlig ekonomi är teman som just nu trendar i samhället. Och det är man medveten om på Marthaförbundet. -- Vi är verkligen i tiden. Vi jobbar exakt…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova nu ÅU Surf 12,95 € / mån

Redan prenumerant?

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Mera nyheter