Förflytta dig till innehållet

Korpoaffär mångdubblade sin försäljning under epidemin – så här blev Amalias hem en succé i skärgården

Epidemitiden har inte bara varit av ondo. Det finns också ljusglimtar som till exempel att många företags näthandel har fått luft under vingarna. På bilden företagaren Terhi Pilke.
Ett genombrott. Det kan man påstå att coronaepidemin har inneburit för kläd- och inredningsbutiken Amalias hem i Korpo. Förtaget, som redan har 14 år på nacken, öppnade en webbaffär år 2017 och fick under de tre första åren in 3000 beställningar. Året då epidemin bröt…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova nu ÅU Surf 12,95 € / mån

Redan prenumerant?

Dela artikeln

2 kommentarer: “Korpoaffär mångdubblade sin försäljning under epidemin – så här blev Amalias hem en succé i skärgården

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Mera nyheter