Redan när den danska kedjan Rekom Group började göra reklam för sin nya krog Proud Mary bestämde jag mig: en krog som marknadsför sig med en så enfaldig slogan som "who the f.... is Mary" sätter jag inte min fot i. Efter att ha läst…
Den här artikeln är exklusiv för ÅU:s betalande läsare.
Våra nyhetspaket ger dig fri tillgång till alla
Åbo Underrättelsers nyheter, reportage och artiklar på webben.
En kommentar: “KOMMENTAREN: Proud Mary har ingen orsak att vara stolt”
Jonas Heikkilä skrev
När kedjan öppnade i Vasa var det också diskussion i media tack vare pinuppor på väggarna. Är det en medveten reklamstrategi av företaget, mycket gratis spaltutrymme?
Kommentarer
Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.
När kedjan öppnade i Vasa var det också diskussion i media tack vare pinuppor på väggarna. Är det en medveten reklamstrategi av företaget, mycket gratis spaltutrymme?