Förflytta dig till innehållet

Kimitoön kan lägga "Barnens ö" i malpåse

Marknadsföringsstuderande vid ÅA hjälper kommunen att förnya sitt varumärke. "Barnens ö" känns exkluderande.

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

En kommentar: “Kimitoön kan lägga "Barnens ö" i malpåse

  1. Maria Södergård skrev

    Helt klart att det behövs något nytt och helt klart att det sku borde vara något i stil med ”Upplevelsernas Kimitoö”. Att det skulle rikta sig till alla oberoende av ålder, kön och ursprung är ju helt super-bra!
    Jag har som mamma till en 6-årig dotter inte upplevt att ”Barnens ö” skulle existera eller ha existerat. Och som anhörig till min bortgångna faster upplevt att vi har ännu en bra och väl fungerade åldringsvård, vars framtid känns mycket osäker. Alltid bra att satsa på de unga och gamla, men klara Kimitoön av att sedan leva upp till sitt varumärke?

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *