Förflytta dig till innehållet

Bilförsäljare kunde dra nytta av kundernas nätdiskussioner

Petteri Ojala. Foto: J-O Edberg Vad är det som gör att bilköparen fastnar för ett visst bilmärke? Hur nöjd är köparen med sin nya bil? Hurudan är körupplevelsen? Vilka egenskaper värdesätts? Finns det fel och brister? Hur fungerar servicen? Det här…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Mera nyheter