Förflytta dig till innehållet

Företag har satsat digitalt under coronaepidemin — speciellt kultur- och motionstjänster är populära

Företag har digitaliserat sina tjänster under våren. Exempelvis finns Museikortet nu som mobilapp. Foto: Museikortet En femtedel av de finländska serviceföretagen har skapat nya eller förbättrat sina digitala kanaler under coronaepidemin. Det visar servicebranschens arbetsgivarförbund Paltas enkät. Speciellt inom logistikbranschen och…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *