Förflytta dig till innehållet

"Det är ett mysterium att ett statsägt företag som posten trasslat till det så ofantligt"

Mycket i ett företags marknadsföring är kopplat till varumärket, företagets image och bilden man vill ge utåt. I det här fallet undrar man hur anrika statsbolaget Posti har tänkt. Eller har man överhuvudtaget tänkt, bolaget har ju ingen konkurrent när det gäller kärnverksamheten, att distribuera…

Ja, jag vill läsa mer!

Prova 1 månad för 1€*

Redan prenumerant?

* Kampanjpris 1€ första månaden, därefter ordinarie pris 17,95€
Redan använt kampanjen? Beställ här istället

Dela artikeln

Kommentarer

Alla som kommenterar ÅU:s webbartiklar förväntas göra det sakligt och under sitt eget namn. Kommentarerna modereras. Fyll i både ditt för- och efternamn, tack.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *